måndag 31 december 2012

Nyår!

Nyårsafton idag ju, så jävla gutt! :D
Är hemma hos systeryster och hennes familj (Leo och min lilla sötnos Dante) och även 2 kompisar till dem :).
Har precis ätit gott - Hasselbackspotatis med halloumi, rödvinssås och en melonsallad - och snart ska de äta ostkaka och jag får titta på pga den jävla mandeln :(.

Är fett pepp på ett nytt år och till skillnad från alla andra så säger jag inte "Dear 2013, please be good" utan jag säger "2013, I will make you awesome!"
Jag ska göra så detta året blir bra, jag ska inte gå runt och hoppas på att det ska bli det.

Har några nyårslöften jag ska försöka fixa:
1. Bli en starkare människa.
2. Se det jag har och inte det jag inte har. 
3. Gå upp de kilorna i vikt som krävs för att jag ska få en bra och vettig hälsa och trivas bättre med min kropp.. Helt enkelt - klara vandringen mot att bli normalviktig, få lite fett på kroppen & att trivas med det!
4. Börja kämpa för att ta mig till mina mål, för att en dag kunna bli polis.
5. Be happy.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar